Bye!

Hehe först och främst ska jag be om ursäkt *host* för mitt dåliga uppdaterane men vafan, jag bestämmer själv när jag uppdaterar eller hur? Vill ni inte läsa så håll er borta då och sluta klaga! ;)

Aja, tänkte bara säga att jag inte tänker uppdatera mer ikväll (ehm vi får se när det händer, hehe..) och mobil+msn+facebook+allting annat är off, orkar verkligen inte vara social på något håll ikväll. Är det ngt viktigt får ni ringa Fanny efter mitt hemnr ;) Fan vad skönt, inga samtal, inga sms, inget jävla blippande.. Sätter nog på en film (eller fyra) till klockan 4-5 inatt och så får vi se :D Haha mobilen åker inte på förrän imorgon när jag vaknar iaf :P
Haha fett onödigt inlägg.. jaja bye everyone!

Ska nog ägna en del av kvällen åt att snacka med pappa, shit han är seg ibland alltså -.- men bäst oftast (a) ^^

Om du försvinner, vad har jag att leva för?
Jag är inte redo att släppa dig, inte redan.


Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Tack söta du : )

2010-01-09 @ 00:54:39
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0