rumpnissen gästbloggar again :)


Hej alla Amanda fans ;)
Nu är det dags för Rumpnissen att gästblogga igen! Som jag säkert vet tycker alla att det är skittråkigt att Amanda aldrig uppdaterar..men hon är som hon är (a). Just nu sitter jag och amanda och diskuterar hur 'olyckligt lottade' vi är eftersom ''alla'' får systemkameror utom vi :(. Någon vill säkert sabotera för oss o_O. Men imorgon är det ridning, och som ni säkert vet vill nog amanda rida Daylight (day). Själv rider jag ju gruppen innan henne *stolt* men jag vet inte ens vem jag vill ha :o. Vill typ rida Knutte,Miranda,Cactus,Brisk <3.. eller någon ;). Aja, jag får se vem det blir :3. Men iallafall.. någon som vill ge mig och amanda systemkameror ? *fniss*
skojade bara lite där (aa). Men nu orkar jag inte skriva mer x). Juste bilden där uppe är det © på för jag har fotat den! Men amanda får ta den ;).
Mohahahahhaha.. nu orkar jag inte skriva mer..puss :*
/
amandasegnalillarumpnisse :3
<3

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej hittade dig på hofosho, hofosho Vira har startat egen blogg, kolla in kandylandy.se :-)

2010-02-25 @ 11:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0