Varför jag redigerar mina bilder..?

Hmm.. Kan det kanske bero på detta?

1. Redigerad



2. Oredigerad 



Hur kul är det egentligen att kolla på bilder som ser ut som nr. 2? Visst att bilderna är små så att man inte ser så stor skillnad som det faktiskt är, men snälla.. Min kamera suger, och utan redigering så blir bloggen helt utan bilder. Yes, funny!

Aja, ska ju då till skolan imorrn så hinner inte vara inne mer nu, ska röra mig mot sängen. Berättar om Imnir och övernattningen imorrn!
P.S. Fattade ni inte det så är det sötaste Imnir på bilderna ;) D.S.


Kommentarer
Postat av: HMMMMMMM.......

vart det någon ny medis? kanske en ny faviiss?? ^^'

2009-12-21 @ 15:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0