Time for bed!

Nu är det dags att börja dra sig mot sängen, ska upp rätt tidigt imorgon.
Gissa vad jag ska göra? ;D
Jo jag ska provrida en islandshäst vid namn Imner! Han ska tydligen vara en bockande liten sak, men det blir säkert bra haha :) Kameran åker självklart med, jag menar hade ni förväntat er något annat? Trodde inte det va ;D
På kvällen är det övernattning på Skutan, kul kul :) dock vet jag inte om jag hinner uppdatera emellan, men ni lär ju märka det. På söndag sen är jag väl hemma vid 12-tiden någon gång och på kvällen ska typ jag, pappa och Emil gå på bio, får se vilken film det blir men har jag en jäkla tur lyckas jag få med dem in på New Moon, haha (a) Fast 2012 går väl an också i värsta fall.. xP
Jaja nu ska jag sova, nattie readers! <3

I miss you, <3
Ridläger 2007


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0