Hehe..

Hmm.. Vart finns min blogginspiration? Ingen aning.
Aja, vet inte hur kul det blir för er icke-hästintresserade läsare men jag tänkte ta en liten presentaion av hästarna på Skutans Gård, där jag rider, så att ni vet vad jag snackar om när jag säger att jag red Brisk eller Polly tex. Bilder kommer självklart också ;)
Om någon gullig läsare där ute har bilder på fjordingarna och kan tänka sig att skicka till mig tas det tacksamt emot, har nämligen tunt om det, och vill gärna använda bilder där hästarna står i hagen och inte rids ;) Länkar självklart och skriver att ni har fotat, tror att de flesta har min msn så det är bara att skicka (:
Börjar i nästa inlägg, ska försöka 'bjuda' på en häst per dag!


En bild jag ritade på övernattningen, vart inte så bra och pallade inte färglägga så ni får ta det sådär helt enkelt xP
Det ska föreställa Imnir men vettefan hur det gick.. xP 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0